zaterdag 5 februari 2011

Swaps en Kralen, Kralen, Kralen

En door de perikelen rond mijn jongste spruitje loop ik wat achter met het laten zien van wat ik allemaal heb gekregen door verschillende Swaps. Terwijl het allemaal zo leuk is! Dus, ik zal er een paar laten zien: 
dit 





kreeg ik van 8r1id, voor de Creatief Materiaa Swap van de Dutch Swappers. Was/ben er heel blij mee en heb er ook al van gebruikt! Het was ook wel veel moet ik zeggen, maar dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg. 
Verder kreeg ik van Kyroushka dit voor de Vossenjacht van Januari. Dat vond ik wel heel spannend om te krijgen en ook om te versturen, want dit was mijn eerste keer dat ik meedeed aan een Vossenjacht.....
Maar ik ben helemaal enthousiast; dit is wat ik kreeg: 


 
Ben ik verwend of niet? Zijn echt zulke mooie kralen!! En ook de agenda vond ik heel mooi. Ik was al begonnen in een andere, maar heb meteen alles overgeschreven en ben deze gaan gebruiken. 
En oen die ik ben, van mijn 'werkjes' heb ik geen foto's gemaakt.... Maar, de ontvanger gelukkig wel. Dus kijk hier, bij Kriebevel , dat is mijn aandeel! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten