woensdag 27 november 2013

Nog héél even wachten ...... en dan....

Jawel, het is alweer bijna December! En dat betekent natuurlijk Sinterklaas, met alle gezellige voorbereidingen die daar bij horen.

 Maar....dat betekent dit jaar ook weer de Adventskalender van de Samenspinsels!

Twee jaar geleden hadden we ook een adventskalender, toen vanuit de Dutch Swappers van Swapbot,maar voor mij is het dit jaar de eerste keer dat ik er zelf actief aan deelneem!  Ik ben wat later in de maand aan de beurt, dus ik kan me nog heerlijk laten inspireren door alle Kerstdingen die de revue zullen passeren. Wat mijn bijdrage zal zijn hou ik dus ook lekker geheim, hou de adventskalender maar goed in de gaten! Je zult daar 24 dagen lang allerlei leuke, gezellige en in ieder geval heel creatieve bijdragen van een club zeer creatieve geesten voorbij zien komen!

Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten