zondag 17 oktober 2010

En dan ineens, dan heb je inspiratie!!

En dan zomaar, op een onrustige zondag (want alleen met de jongste) krijg ik inspiratie om alvast te beginnen met de muur van de chill-ruimte van eerdergenoemde jongste spruit! Een onderwatermuur moest het worden, had ik bedacht. Even vergeten dat ik niet, ik herhaal NIET kan tekenen. Helaas. Maar, niet getreurd: ik kwam dit tegen: 







Vrolijk van kleur, mooi opgebouwd met blokjes. Nee, deze stickers zijn te klein om op de muur te plakken, maar.....dit kan ik wel natekenen!! En zo geschiedde: Drie vissen en een zeepaard (moest een zeepaardje worden maar pakte iets te groot uit, maar hij is zo leuk!!) staan nu in potlood op de muur! Ik ben zo trots op mezelf! Volgende week hebben we herfstvakantie en dan ga in ieder geval bezig met verven maar misschien ook al eerder. Anyway, ik heb foto's genomen van mijn vissen maar weet niet of ze goed overkomen omdat de potloodlijnen wel heel dun zijn. 



Natuurlijk zal ik ook het eindresultaat laten zien, maar mezelf kennende kan dat best even duren :-D



1 opmerking:

  1. Wauw wat een leuk idee zeg! En je hebt er mooie plaatjes bij uitgezocht. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen