vrijdag 29 oktober 2010

Ook nog leuke dingen!

Gelukkig zijn er deze week ook nog leuke dingen gebeurd! Zo kreeg ik maandag van CreaCuties  dit: 


Zij had mij 'toegewezen' gekregen als swap-partner bij de Dutch Swappers. Was helemaal in de wolken toen ik de envelop openmaakte en dit eruit kwam! Ben er super blij mee!


En ik ben natuurlijk ook bezig geweest met de vissen op de muren van mijn jongste spruitje, kijk maar: 



Dat ziet er toch vrolijk uit? Wordt vast een hele mooie muur....als ie af is.....


2 opmerkingen:

  1. Wauw hoe crea! Wat ontzettend leuk die visjes op de muur zeg. Kan niet anders dan dat het een prachtige muur wordt om bij weg te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat wordt die muur mooi!!! En cadeautjes krijgen blijft je opvrolijken en leuk!
    Mooie sleutelhanger hoor!

    BeantwoordenVerwijderen