zondag 23 januari 2011

Nieuwe liefde!

Ja, echt, ik ben helemaal verliefd. Opnieuw. Weer iets tegen gekomen waar mijn hart sneller van gaat slaan, mijn hebberige geest blijft drammen: hebben hebben hebben. Kijk maar 








Het zijn allemaal lekkere, zoete, suiker tractaties van Fimoklei! Ik heb al op you-tube zitten zoeken naar tutorials, want ik wil ik al en ik moet leren ze zelf te maken! 
Ik had ze trouwens het eerst hier gezien. Bij homemade by Nancy. Ik heb een fotootje van haar blog gehaald, om te laten zien hoe mooi haar creaties zijn:

Zoet, lief en vooral zo heerlijk roze!!! Ik ben verslaafd, verliefd, head-over-heals.... Nu wil het toeval dat ik de afgelopen week van Linda heel wat Fimo gekregen heb, dus....ik ga gewoon maar eens iets proberen denk ik. Als ik tijd heb, maar, heb er zin in!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten