woensdag 26 januari 2011

Wanhoop of zoiets



Je hebt van die dagen die je liever over zou slaan. Vandaag is zo'n dag. Of eigenlijk gisteren al maar toen heb ik ook nog leuke dingen gedaan (kapper geweest en muur van dochter en mijn slaapkamer gesausd) dus dan vandaag maar overslaan. Vandaag was zo'n dag, pfffff. Dat je gebeld wordt door de directeur van de school van de jongste. En dan weet je al dat het bericht niet goed kan zijn. De Directeur! Zucht. Oké, let's hit it, laat maar horen wat er is. En dat je dan heel eenvoudig en clean te horen krijgt dat zoonlief van school moet. Omdat de gehoortest laat zien dat hij niet meer SlechtHorend is......Dat hij dus TE GOED is voor deze school en dat hij dus geen indicatie meer krijgt voor deze school!!! Terwijl dat mannetje zo autistisch is dat hij helemaal niks kan met gesproken woorden!
 Ja hij hoort ze wel, maar alles klinkt als Russisch voor hem en hij heeft geen woordenboek bij de hand. Hij is zeg maar praktiserend doof. Maar toch moet hij van school. En bij school hoort het logeren. Dus.......je voelt de bui al hangen: ook daarvoor moet ik weer een andere oplossing zoeken. Zucht. Terwijl dat net goed gaat. Ik heb er zóveel energie in moeten stoppen om dat logeren een beetje passend te laten verlopen voor mijn kereltje. En nu kunnen we dus weer helemaal opnieuw beginnen. Weer zoeken. Weer wennen. Weer uitleggen. Met alle haken en ogen die daar bij horen. Zucht. Zoals ik al zei: je hebt soms van die dagen.... 



2 opmerkingen:

  1. Jeetje meis, wat een teleurstelling! Ik kan me zo goed voorstellen dat je wanhopig bent. Maar er komt vast een oplossing!

    Liefs en een dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rot situatie! Ik hoop dat je snel een oploosing vindt...

    BeantwoordenVerwijderen