zondag 22 mei 2011

Gewonnen!

En zo tussen de drukke voorbereidingen voor mijn verjaardag door, had ik ook nog zo ineens mijn allereerste Give Away gewonnen! Het was die van Busy Bessy Creatief. Dit heb ik gekregen: 

En echt ik ben er blij mee! Ik had al heel vaak bedacht dat ik dit boekje graag wilde hebben, maar het kwam er niet van. Mijn oudste zoon vindt het boekje trouwens misschien nog wel leuker dan ik; hij vraagt mij al bijna twee jaar elke dag of hij een hond mag...... Hij heeft er dan ook meteen één uit dit boekje gezocht die ik  voor hem mag gaan maken! Als hij daar genoegen mee neemt, ben ik allang blij. Anyway, ik ben super blij met mijn prijs! Dank je wel Elizabeth!

1 opmerking:

  1. Hé Janny, ik heb je blog gevonden! En ik ben ook volger geworden. Fijn dat het boekje goed is aangekomen en dat je er blij mee bent!
    Je gaat vast nog eens een gehaakt hondje showen op je blog...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen