vrijdag 25 maart 2011

Moe, slapen, moe slapen.....

Doe de laatste dagen niks anders dan slapen slapen slapen. 
Ben echt alleen maar moe. Zie er dubbel van, kan soms niet eens meer recht lopen en mijn hoofd spat bij tijd en wijle uit elkaar door de pijn in mijn hoofd. Dus slaap ik als mijn 'taken' er voor die dag op zitten of ruimte laten om te gaan slapen. Erg jammer van het mooie weer maar het is even niet anders.

Wel lees ik af en toe mijn blogs. En bij kimminita kwam ik dit geweldige speeldingetje tegen. Echt zo leuk, probeer maar eens! 
Ga ik zo weer slapen....

2 opmerkingen:

  1. Goed dat je er aan toegeeft en naar je lichaam luistert. En als het langer duurt even bloed laten prikken he.

    Geniet van je slaapjes en van het speeldingetje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewoon lekker aan toegeven inderdaad! Doe ik ook hoor! Of anders met een dekentje buiten? Ik ga eens naar je speeldingetje kijken ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen