vrijdag 11 maart 2011

Nieuw speelgoed

En ondertussen is gisteren mijn lieve lieve vriendin voor ons naar de Speel-o-theek geweest. Zij heeft ook een autistisch jongetje en in een plaats hier een half uur vandaan zit een speciale speel-o-theek. Daar gaan we één keer per zes weken heen om weer iets leuks te scoren, maar gister kon ik dus niet mee. Jammer jammer. Maar wat heeft vriendinlief nou gedaan?? Ze heeft dit meegenomen: 


Een buis met allerlei frutseltjes erin die door een apparaat omhoog geblazen. Geweldig! Voor mijn kleine man, als hij beter is dan. Nu vindt hij er nog even niks aan, maar mama wel :-D


2 opmerkingen:

  1. Hey,
    bedankt voor je reactie op mijn fimo-blog!
    En wat leuk om er weer een volger bij te hebben ^-^!

    Xoxo, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk 'ding'! Hopelijk knapt hij gauw een beetje op! Je kunt 'beter' zelf ziek zijn, vind ik altijd! Sterkte! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen