zondag 30 september 2012

Long time no see

Jeetje zeg, wat gaat de tijd snel. Een enorm cliché, ik weet het, maar het is ook echt zo. Is het alweer herfst! En is mijn jongste pracht alweer drie maanden! En tot mijn schrik zie ik dat het al haast eeuwen geleden is dat ik een berichtje plaatste. Tsja, wat kan ik zeggen? Druk? Ja, nogal. Ik heb echt geen tijd om bezig te zijn met creatieve dingen nog. We zijn met zijn allen hier nog steeds bezig een soort van ritme te krijgen maar dat gaat niet makkelijk met een klein spruitje. Is helemaal niet erg hoor, zo bedoel ik het niet. Komt vanzelf wel weer.
Wat jullie nog tegoed hadden is wat ik gedaan tijdens mijn zwangerschap, op creatief gebied. Ook al niet zoveel haha. Maar, ik heb wel iets gemaakt wat voor mij iets totaal nieuws was: een babydeken/omslagdoek voor mijn jochie.Nou was/is haken niet nieuw, maar ik ben niet zo van de lange projecten. Daar heb ik het geduld niet voor en ik heb al heel snel weer zin in iets nieuws. Maar dit heb ik wél volgehouden:













Ik weet niet meer precies hoeveel grannies er voor nodig waren, maar ik herinner me wel dat ik op een bepaald moment dacht klaar te zijn, maar dat er toen nog een keer zoveel vierkantjes bij moesten. Geloof dat het er  bij elkaar zo'n 72 zijn. Anyway, ik ben er erg trots op! En we hebben er ook al heel veel plezier van gehad! Verder heb ik niet zoveel gedaan hoor, toen 't mannetje nog in mijn buik zat. Ik was vooral veel bezig met slapen.

Wat er trouwens wel zo even tussendoor uit mijn vingers kwam is dit (excuses voor de slechte foto, was somber weer buiten):



 Ik had tijden geleden ergens op het internet al eens zoiets gezien en dat wilde ik ook wel graag eens proberen. Ik vind de combinatie van het stoere van het ijzerdraad en het lieve, fragile van de kraaltjes vooral erg leuk. En het is een projectje dat ik heel makkelijk even tussendoor kan doen en ook weer even aan de kant kan leggen als mijn kinders me nodig hebben.



Ondertussen heb ik wel echt weer heel veel zin om bezig te zijn met wat dingen. Zo wil ik echt heel graag aan  de slag met het maken van de wortelkindertjes, zoals ik in een eerder blogje ook al had gezegd. Dat lijkt me ook iets dat je makkelijk tussendoor kunt doen. Zal eens materiaal gaan verzamelen zodat ik aan de slag kan!

1 opmerking:

  1. Waauw Janny wat een prachtige deken heb je gemaakt!! ik heb er ook zo 1tje gekregen, en ik gebruik hem dagelijks zoo lekker is hij he.. ik zie dat jouw kleine mannetje er ook heerlijk onder/in slaapt..ziet er heerlijk knus uit!!!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen